onsdag 13 april 2011

*suck*

Att en människa kan göra så mycket fel men ändå påverka så starkt..!! När vi är tillsammans så vet han precis vad han ska säga å göra får att få mig att må så bra.. Han får mig att känna mig som den bästa, snyggaste, lyckligaste kvinnan i världen.. Han ser på mig som att jag är den enda i hans liv....... men jag VET att jag inte är de... Han behandlar tjejer som guld när han är med dom och som skit när han e ifrån dom.. Han vet inte vad kärlek är och definitivt inte hur man vårdar ett förhållande i längden.. Han litar inte på någon, vilket man egentligen kan förstå för genom sig själv känner man ju andra.. Han är otroligt kontrollerande och sjukligt svartsjuk.. Ändå saknar jag honom... jag vet att de e fel på mig som kan känna så, trots allt, men tyvärr e de lättare sagt än gjort att ändra på sina känslor... Jag har lovat mig själv så många gånger att NU är SISTA gången jag träffar honom eller pratar med honom... Ändå... Nästa gång han hör av sig så smälter jag som glass på en solig strand... Men NU har jag bestämt mig för att förra gången vi sågs va verkligen sista gången. jag vet ju hur han får mig att må efteråt.. Som tur är har jag undrbara vänner som bankar in lite vett i skallen på mig... ni vet vilka ni är och jag hoppas ni vet hur mycke jag älskar er alla... utan er hade jag sjunkit mycke lägre än jag redan gjort när de gäller denna människa... Men hur kommer de sig egentligen att man tycker att man är en ganska förnuftig människa men när de kommer till kärlek så tappar man helt plötsligt all vett man nånsin haft... ???

2 kommentarer:

  1. Jaa du det där undrar jag med! Det är lite knasigt vad kärlek kan göra med en, Men efter egen erfarenhet har jag helt klart lärt mig att man INTE ska leva på dom goda stunderna vilket man tyvärr gör när man hamnar i sån här situation som du.! Känner igen mig ganska bra i det du skriver! DU får tänka på att DU ÄR STARK och klarar dig utan en sådan människa! <3

    SvaraRadera
  2. Tack gumman... Jo som du säger så är de verkligen lätt att fokusera på de goda minnena när man egentligen borde koncentrera sig på hur han egentligen beter sig...
    Jag försöker!! <3

    SvaraRadera